Man blir snygg av att cykla i regn, jag lovar!


Nej, att cykla i regn och motvind är kanske inte något göra innan en utekväll, en dejt, eller något annat tillfälle när man känner att man vill vara snygg. Tur var det att jag inte skulle göra något av dessa idag för jag var nämligen tvungen att cykla i regn och motvind på vägen hem.

Jag har alltså påbörjat mitt liv som cyklist i Linköping den här veckan, så där två månader innan jag kommer flytta härifrån...men bättre sent än aldrig! Det går lite snabbare att komma till skolan jämfört med att ta bussen, men det är ingen skillnad att jubla över. Det är dock väldigt skönt att jag får lite motion - har känt mig så lat på senaste tiden... Det kan ibland bli lite kallt att cykla, men vad har man inte kläder till? Får nog cykla med vantar tills det blir lite varmare. Jag har även bestämt mig för att minska min godiskonsumtion för att sänka mitt sockerintag...tänkte att det var en bra och hälsosam sak att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0