Mot veckoslutet

Den senaste veckan har varit väldigt jobbig med många olika aktiviteter på olika platser i Sverige. Jag har sovit kanske fem timmar per natt, och det konstiga är att det inte är skolan som är orsaken den här gången, i alla fall inte den största orsaken. Jag har haft fullt upp hela helgen och veckan och nu har jag en helt oplanerad helg framför mig, vilket kommer innebära mycket vila, och studerande förstås. Jag är dock lite bitter över att jag inte kommer att kunna gå på Belle and Sebastian som spelar i Stockholm på söndag eftersom jag inte har pengar till det...

Första april har passerat utan att jag blev lurad på något sätt. Jag har i alla fall inte märkt någonting än, så det återstår kanske att se.

Jag sa att jag skulle vila, men ändå sitter jag här och skriver strax innan klockan slagit ett. Lyckat! 

Bilden är inte tagen idag utan tidigare i veckan, men visar exakt vad jag känner för att göra nu. Kanske bäst att jag tar och gör det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0