Pepp, step och en stavhoppare

Idag har jag varit och tränat för första gången på...jaa...det måste varit i samband med Teaterbåten i somras. Bra timing med tanke på att jag precis avslutat min CAS också, eeh, men det visar kanske bara att jag gör det för min egen skull och inte för IBO:s, och det är ju precis det som är poängen! Jag var på Friskis & Svettis med Hanna Kannerstål och vi var med på ett jympapass medel. Det var väldigt kul och väldigt jobbigt, och det var definitivt inte sista gången jag var där kan jag ju säga!

Sedan efter en väldigt skön cykeltur genom Linköping kom jag hem och fick reda på att jag varit med i TV, nämligen Nu blåser vi Sverige på TV6. Jag blev inte blåst direkt utan var med i bakgrunden då en stavhoppare sprang förbi mitt i centrala Linköping. Jag kommer ihåg att jag tänkte att det nog var från det där programmet när jag såg honom, och det visade sig att jag hade rätt! Jag är med ungefär vid 6:45 där jag vänder mig om efter honom och ser lite komfunderad ut:


Kommentarer
Postat av: Hanna

Det var såååå roligt! :D

2011-04-12 @ 18:10:40
URL: http://hannakannerstal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0