Vad gör taket på golvet?

Ja, det kan man ju fråga sig ibland. Just idag skulle jag nog svara att taket är på golvet för att jag har rivit ner det. Och golvet ligger också på golvet tillsammans med delar av tapeten. Varför gör jag då allt detta? Jo, jag håller alltså på att fixa iordning ett rum som jag ska flytta tillbaka till. När jag ändu skulle göra det tänkte jag att jag lika gärna kunde fixa till det lite eftersom golvet redan var trasigt, tapeten var ful och taket likaså. Så det är alltså därför taket ligger på golvet.

Den senaste veckan har jag även börjat övningsköra, eller i alla fall på helgerna. Jag tänkte nog gå någon slags intensivutbildning i sommar när jag har lite mer tid, men jag tänkte att det kunde vara bra att börja köra lite innan det med. Det känns som att körkort är en bra grej att ha, även om jag inte har någon egen bil. Än så länge tycker jag att det går bra för mig!

I fredags när jag skulle åka till Norrköping var min lilla bror Jesper med i bilen och försökte då lägga fram något slags argument, eller snarare premisser som skulle leda till en slutsats hos åhöraren: "Jag åt inte så mycket mat förut. Där finns ett McDonalds och de har mat..." Jag tyckte att det var kul att han lade fram det så, och gulligt var det också!

Kommentarer
Postat av: Hanna

hahahahaha, sött!

gillar rubriken, "Vad gör taket på golvet?", hahaha... thumbs up

2011-04-11 @ 01:01:25
URL: http://hannakannerstal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0